توسعه‌دهنده می‌گوید Returnal می‌تواند گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری را دریافت کند

توسعه‌دهنده می‌گوید Returnal می‌تواند گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری را دریافت کند

در ابتدای سال جاری بود که نسل بعدی Returnal انحصاری را از Housemarque و Sony منتشر کردیم. این بازی یک عنوان جالب بود، چیزی شبیه ترکیبی از انواع مختلف بازی با تیراندازی به جهنم گلوله، داستان ترسناک روانشناختی و ساختاری سرکش.

 

قبلاً مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، اما برای برخی از آن‌ها چیزی سخت بوده است. عناصر سرکش این عنوان در اصل کاملاً غیرقابل بخشش بودند و اصلاً حالت ذخیره ای نداشتند. این در نهایت با یک به‌روزرسانی بزرگ، آن را برای کسانی که زمان یا حوصله اجرای طولانی‌مدت را نداشتند، کمی در دسترس‌تر کرد، و ممکن است موارد بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

 

هری کروگر، مدیر بازی، و میکائیل هاوری، مدیر بازاریابی، هر دو در گفتگو با EDGE (ژانویه 2022، شماره 366) گفتند که پس از پاسخ مثبت به به‌روزرسانی وضعیت ذخیره، گزینه‌های بیشتری ممکن است در راه باشد. هاوری گفت:  ممکن است در آینده برخی از گزینه‌ها را به بازیکنان اجازه دهد تا آن تجربه کنند .

 

به دلیل ساختار اجرای سفت و سخت بازی مشخص نیست چه گزینه هایی می توانند باشند و هیچ جزئیاتی وجود ندارد، اما با توجه به این و حالت ذخیره اصلی، به نظر می رسد که توسعه دهنده به دنبال چیزهای بیشتری برای کسانی است که نمی توانند کاملاً از پس آن برآیند.

 

Returnal هم اکنون در پلی استیشن 5 در دسترس است.

کلمات کلیدی :

Returnul

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو توسعه‌دهنده می‌گوید Returnal می‌تواند گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری را دریافت کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/542c

خبرنامه بازی ها

گالری